lördag 8 oktober 2011

Träna bort frustration

Idag har de varit en sån där jobbig dag.. noll motivation och leendet har de varit riktigt långt till. Nog för att mådde bra i början av dagen då jag var ute och red men sen kommer allt tillbaka. Antar att de beror på att de har varit en dag sönderbomnbad av känslor, på tok för många för att reda ut. 

Hundarna hade jag ingen motivation för att träna heller så de blev bara kloklippning och lite mys. Prinsen uppmärksammade väldigt snart att mamma inte va på topp och gosade in sig lite extra plus att jag gick en tröstande puss. Zo kröp upp i knät och la huvudet tröstande på axeln. De är bra underbart att ha hund ibland!
 

Hemma igen fick jag nog med tråkiga energier och drog på mig träningskläderna. Känslorna fick bli frustration och vilket bra pass de blev. Pigga ben och stark kropp [energimässigt... styrkan är en annan sak ;)]. Löpning på 20 min för att lugna lite nerver sen träning för rygg och armar, mestadels triceps. Avslutade med 10 minuter på cykeln innan jag trött och nöjd åkte hem igen. Är nu mycket lugnare och lite gladare :)

Så nu ska jag göra en stor kopp te och kolla på film resten av kvällen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar