onsdag 26 oktober 2011

Min lilla Heffa...

Haft en riktigt go kväll tillsammans med lilla Lollo som jag inte träffat på evigheter. Mycket snack och tyvärr lite FÖR mycket gott att äta eller va sägs av glass, godis, chips, dipp och julmust? Vi räknade energiinnehållet på allt nyss och de fick en enorm våg av ångest att komma och nu känns de mindre bra... men får ta itu med det i morgon! 

Inget kan dock slå träningspasset med min lilla prins idag. Trots regn och en till en början lagom motiverad Matilda. Började med klockan [enkla hållet för att få upp sökandet och säkerheten..]för att sen börja traska, halter, helomvändningar och traska. Han gjorde verkligen ett kanonjobb, va noga med kontakten men även positionen, mammas fina! De va så fint och kul att jag glömde bort att jag va dyngsur och stelfrusen..
Är lite bitter på lillebror för att han lovat att filma men fegade ur på grund av regnet..! 

Zo fick mest springa av sig och köra igenom lite apporteringar. Ville inte göra för mycket med henne för hon har rasat i vikt de senaste dagarna [vet inte varför...] så hon fick mest ligga i knät och mysa inne i hundhuset. Sådana stunder är hon världens mysigaste hund, så go och pussas så försiktigt så! lilla tjejen! 


Nu är de dags för sängen för har på tok för lite sömn i kroppen! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar