lördag 9 april 2011

att lyckas!


Alltid lyckas jag klanta till något. Idag innebar de ett fint blåmärke i samma form som Mikkis ena framtand, men så går de när man tror att man har koll på saker och ting!

Har spenderat dagen i Nyhemshallen och kollat på företagsinnebandy, som inte gick riktigt som jag hade hoppats men ändå kul att se. Den lilla stund som varit efteråt har jag spenderat tillsammans med min gråa lilla energibomb. Lite lydnadsträning och allmänt uppförande va de vi pysslade med och tja i alla lägen är vi inte överens. Kan ni förstå hur jobbigt de är ett bryta upp en hund som suger stress från rötterna i ett grässtrå och stå på en gräsmatta?! ja precis man får klura och tro mig att träna en sak som sitt är svårare än att gå på eld, ungefär i alla fall!!

Nu blir de att slänga av sig hundkläderna, har två snygga monster som fäller som idioter så ser själv ut som en schäfer från midjan och neråt för tillfället... love that! innan jag och lilla blå troligen rullar in mot Jönköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar