söndag 10 april 2011

Bulan..

De känns att jag va hemma liiite för sent igår, huvudet har en liten fördröjning. ungefär som att prata med någon på andra sidan jorden... Har ett minne från gårdagen i form av en bula, stor sådan. Hanade i en fight som tvingade mig att ta till fulknep och de resulterade i att jag blev upp slängd i luften och farten bromsades av en trästolpe... smärta!!

Trevlig dag i Hok, varmt, vindstilla och sol. Tyvärr kommer jag inte träna med de gänget så mycket framöver då skolan inte planerar efter mig... de hårda skollivet ni vet. Tog mig en lång promenad till herrgården med alla tre idioter när jag kom fram, lite kul att alla golfare tyckte jag hade bra ordning på mina hundar som gick på rad bredvid mig när de flög golfbollar överallt ;) För er som bor i närheten av Hok borde ni ta er en promenad där, sjukt mysigt!
Mycket mer träning blev de inte då värmen tog kol på de två pälsbollarna och Bus inte är helt ren i ett ben. Blev bara lite kort lydnad precis innan jag skulle åka då jag tyckte hon såg okey ut. Väl hemma fick hon skälla lite på den stoora bollen!


Min 

Ska försöka skriva på mitt projektarbete en stund innan mina ögon slår igen totalt... Tänkte även leta luckor i min ekonomi som tillåter att jag hittar 2450;- som ligger och skräpar så jag kan gå på kurs..!

1 kommentar:

  1. Du är en tuff & hänsynslös dam och det kan vara vackert med bulor. Peace!

    SvaraRadera