lördag 30 april 2011

Kurs!

De är inte helt enkelt att hålla sig vaken just nu! Kom hem sent igår från jobbet och klockan ringde tidigt idag då de var dags för spårkurs! En kurs som gav riktigt mycket, ska renskriva mina anteckningar innan jag gör annat...
Bild från i torsdags :)

Är riktigt nöjd med Mikki idag. Hon trampar på bra och har bra intensitet i arbetet, harmonin börjar falla på plats och vi två börjar komma nära varandra även där! Vinklarna var inte perfekta men med lite pill på de andra så kommer dom också, vi har ju trots allt inte spårat så mycket ihop. Fick även nytt smeknamn idag, gå numer under "Pinky" [förstår inte va de fått de ifrån...;)]

I morgon blir de åter kurs så kvällen spenderas framför hockey VM för att ladda lite batterier så jag orkar, just nu är kroppen grymt tung. De blåste ju halv storm ute på markerna så känner mig bokstavligen talat urblåst.... men är laddad för att se vad jag och Bus kan åstadkomma när vi äntrar spåren i morgon! [medger att jag skulle velat ha sovmorgon....] 

Nu hoppas vi att Sverige utökar sin 3-2 ledning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar