måndag 11 april 2011

Cocker!

Vet en tjej som kommer sova grymt tungt inatt! 
Startade dagen med svenska lektion, traskade sen vidare till sportlife och införskaffade årskort + avverkade en timmas träning. Plattade till in kille som inte riktigt fixade att jag va lika stark som honom i benen, go girls! Gick tillbaka till skolan efteråt för att få lite matte gjord innan jag lagom mör och trött satte mig på bussen hem. Väl hemma dog jag i en solstol, med 16 grader i skuggan och strålande sol va de svårt att inte göra de. Blev väckt av min mor som bjöd på våfflor, lyckades trycka i mig fyra stycken... kommer sitta fint runt magen. Efter de så skulle ju Mikki skulle rastas. 

Är de bara jag som har en schäfer som konstant viftar på svansen under en promenad?!? Känns som om man är ute och går med en långhårig, stor och grå cocker! Blev totalt 6,5 km lång promenad som avslutades med att plocka en STOR bukett vitsippor! Finns nog ingen annan blomma som gör mig så glad som dom små vita! Stjärnan och jag hann diskutera mycket under vår promenad, bland annat vad vi ska hitta på i morgon. Vi kom båda fram till att spår va en bra idé så vi tog svängen förbi ett av våra fält och såg att de va i utmärkt skick för spår, awesome! 
Min lilla Cocker! 

morgondagens projekt! 

Senaste timmen har jag suttit och skrämt upp mig själv till "En unge i minuten". Kommer må dåligt i flera dagar, men tur att jag tänker ha hundar istället för barn ;) haha

Nu blir de sova och ladda för i morgon. Har tydligen gått med på att spendera min håltimma tillsammans med Edman i löparspåren...! Måste slagit i huvudet ordentligt! 

2 kommentarer:

  1. Ja,du...om du vill kan du göra ett besök,sådär i slutet på Juli...kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Skippar nog de Kicki! kan komma efteråt ;) Kram

    SvaraRadera