tisdag 5 april 2011

...!

Vill bara att skolan ska ta slut så jag får en chans att andas! tredje veckan i rad med massa prov och denna ska avslutas med prov i matte E, inlämning i biologi och prov i biologi! Så ni kan ju med enkel mattematik räkna ut hur mycket tid de blir över till mig och Mikki... I NEED TO BREATHE!

Ska försöka lägga upp en planering inför kommande veckorna för lydnaden, spåren och draget. För att inte tala om skolan, gymmet och jobbet. Ska bli SÅ skönt att kunna för i alla fall ett tag kunna plocka bort skolan ur måstelistan. Slippa dagar som denna!

I morgon blir de som sagt prov sen ännu mer plugg innan jag ska avsluta dagen med lite trevligt sällskap! 

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att jag tycker att du är så sjukt duktig med dina hundar, är inne här och kikar nästan varje dag.. Att dina hundar är en fröjd för ögat gör ju inte saken värre heller ;b

    Och ett litet roligt sammanträffande är att jag egentligen skulle tagit över din hund Zo's kullsyster Yaziva :) Men det blev en annan Schäfer istället.

    Hur som helst, så är du fantastiskt duktig med dina hundar, får massa inspiration av att kika in här o följa er!

    Kram, Sophie :)

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag generad! Kul att jag kan ge inspiration till någon ;) Hoppas att de kommer in mer filmer nu när snön är borta!

    Vilket sammanträffande. Hoppas du är nöjd med den du tog :) Zo är en riktigt rolig filur som lyckas hitta något att vifta på svansen för i de flesta situationer :)

    Kram kram

    SvaraRadera