fredag 1 april 2011

tänder...!

saknar min fiina!
10 grader varmt skulle de ju bli idag... blev mer 4 och regn, men de är ju nästan samma sak, nästan! Har en tortyrliknande träningsvärk i benen sen min idiotlöpning så går omkring som en gammal tant, tar ju 15 min att resa sig från en stol typ. Borde ju tyda på att de finns någon liten muskel där innanför ;)

Något annat som gör sjukt ont just nu är min mun... Hade tandläkartid idag på morgonen och de känns som om han tryckt in en mini trupp av huliganer i munnen, öm och svullen lite överallt. Ändå sitter visdoms tanden kvar, operationen lät inte speciellt lockande så sa att jag skulle vänta några månader och se hur de blev, men blir de inte bättre ska den bort. Sjukt att en liten tand kan orsaka så mycket smärta...!

Funderar på vad jag och stjärnan ska hitta på idag.. spårade igår och med tanke på hur vi såg ut efter att ha traskat runt de hela är jag inte speciellt motiverad till att gå ut idag igen när de dessutom har regnat ett bra tag. Fick ju t.o.m tvätta linan när vi kom hem, såg inte färgen på den -rosa och då är den bra skitig för att inte tala om hunden ;)
Drag finns de inga planer på eftersom benen inte funkar som dom ska så de får bli lydnad. Träna lite sättande och apportering kanske och framföra allt PLATSLIGGNING! så får de bli! Måste ju göra något innan mormor och mamma ska dra igång tillverkandet av klänningen igen och de ska bytas om 200 gånger på en timma!

Ha en fin fredag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar