tisdag 22 februari 2011

Brev på posten!

Har en gosig huvudvärk som krupit sig på under kvällen. Största orsaken är att jag spänt mig halva dagen och glömt att dricka så får väll skylla mig själv men de är aldrig kul att ha! Precis hemkommen från ett pass på jobbet. Är inte världens snabbaste och de händer en del men roligt är det och jag längtar till på fredag då jag ska jobba på riktigt. Ska bli spännande faktiskt :)

Höll på att tappa humöret ordentligt i skolan idag då en lärare till de som läser matte diskret drog över - han hade lovat sina elever att sitta med ett prov tills de va klara..mins 3 timmar och gjorde så vår sista lektion inte blev av eftersom läraren skulle till Göteborg. Detta klämmer han ur sig 12.25, då har jag haft hål sen 09.20 och sista bussen hem gick 12.20..... bara att vänta på två tåget och sen stressa sönder för att hinna till jobbet vid 3. Men hann med lite vettigt så ska inte vara allt för butter.

Min fiiina tjej har fått en present av mig idag. Har väntat skit länge på den och idag kom de äntligen! Ett skitfint halsband som kommer bli tävlingshalsbandet i lydnaden! (: och finhalsbandet och promenad och soffhalsbandet och... kär! blir nog flera sådana framöver..(a)
Jag tycker i alla fall de är fint :)

ska lägga mig tidigt ikväll för i morgon ska jag infinna mig 07.30 på stationen i stan och hoppa på en buss till Göteborg och spendera dagen där med att laborera. De ni!

4 kommentarer:

  1. Snyyyyggt! Vart har du köpt det?

    Tack för att man får vara under tränigsinspirationslänkar ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! på http://minxdesign.se/
    Man designar de själv, har redan 5 till halsband jag vill göra :P

    Är inte de en självklarhet att du ska vara där ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Shit vad fint halsband! Håller med Jeanette. Tack för att man får vara med på träningsinspiartionslänkarna :)

    SvaraRadera
  4. Ja de är kul att man får göra sitt egna :D

    Tack själv för alla inspiration och alla filmer :D

    SvaraRadera