onsdag 2 februari 2011

Mord!

Hemma från skolan idag då huvudet fortfarande plågar mig. Så har sovit från och till hela dagen. Gjort två pauser, en för att laga mat och en för att ta hand om min hund.

Till middag blev de Thai inspirerad kyckling och ris, helt okey. Gick att trycka ner trots att matlusten inte är på topp. Nu ivkäll har jag tryckt i mig chokladbollar, fick lite hjälp av min bror som tog större delen av dem. 

Stackars kon! 
Eftersom de är halt som en nyspolad is ute så fick Bus nöja sig med träning inomhus. Gjorde ett försök att träna "konan" men konan gick ett tragiskt öde till mötes då Mikki inte har någon större känsla för hantering av ömtåliga saker. Ett jämfotahopp och en touch med tänderna var det sista den konen fick uppleva. men nu har jag en ordentlig anledning att köpa mina rosa!
Så övergick till platsliggningsteknik. Går framåt men hon är ju som hon är, gör exakt de hon ska förutom en liten detalj.... hon slappnar inte av ;) Ska ta bort förväntningarna på att en boll skulle kunna tänka sig trilla ur min ficka när jag inte ser förväntningarna! Den hunden är otrolig när det kommer till att hitta sätt till självbelöning! 

Snart dags att sova igen! helt otroligt vad en hjärna kan absorbera energi! 

I morgon blir de relaxstund på björkhaga sen en sväng till stan efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar