onsdag 23 februari 2011

Tusen idéer!

Se upp, är full med energi!
Wiihoo ännu en dag med mer än 10 minus, vem älskar inte de!?!

Hemkommen från en fullproppad dag i Göteborg med skolan. Massa fysiklabbar så nu förstår man äntligen va de är för skit man räknat på. -gräshoppan var min favorit! Tyvärr blev de en kort dag för Linnea, hoppas verkligen att de inte upprepas för eran skull! De tråkiga med laborationer är dom sketna labb-rapporterna som ska skrivas, så galet tråkigt!
Blev en sväng på stan innan bussen gick och gissa vem som har med sig ett ROSA löparställ hem *LYCKLIG*. Har redan kollat ut skorna! Fick även med en bok från bokrean som jag ska studera lite för att finslipa lite tänk inom hunderiet. Är såååå taggad för tusen saker och fullproppad med energi och motivation just nu så vet inte riktigt hur jag ska lägga upp saker och ting men kommer säkert på en briljant ide´inatt när jag sover som jag glömt till i morgon ;) Måste anmäla mig till tävlingarna jag skrivit upp med... Jeanette gör ju inte att suget blir mindre direkt, typiskt! så blir att sitta och ordna och räkna på pengarna ett tag framöver!

I morgon ska jag inviga mina rosa superkläder och de inte är alltför kallt ute tillsammans med Bus och Zo. Antingen en löprunda eller en tur på sidorna, lutar åt sidorna men då måste jag hålla mig på benen har inte tid med mer blåmärken och sår!  Måste träna lite lydnad med vi har varit på tok för lata på den fronten nu ett tag och mina ursäkter är slut... Så vi får se vad vi trixar ihop i morgon. Rutan kanske? borde iof komma på HUR jag ska lära in den innan jag börjar. På kvällen ser de i alla fall ut som att de blir Göteborg Horse Show trots allt och de ska bli sååå kul att se alla snygga hästar flyga över 1,5m!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar