fredag 4 februari 2011

ishuggare!

Började dagen med att vakna 10 min innan klockan skulle ringa... sånt gör mig fruktansvärt irriterad! men klev upp och stekte mig lite äggröra innan jag försökte börja plugga men de gick inge vidare. Totalt tomt på all motivation och fick bara känslan av att allt var hopplöst men tvingade mig ändå till en timmas plugg innan jag gav upp helt. 

Katten såg till att mitt rum blev städat då hon slängde sig på golvet och var grå efteråt -kattskrälle detta medförde även att garderoben fick sig en känga den med. ska ju packa för två veckor hemifrån så kommer ändå tömma hyllorna inom 24 timmar, men mamma kan inte klaga idag ;) haha 

Busan och jag gjorde ett försök till att köra igenom programmet men gav upp ganska snart efter att jag trillat över henne. Snön som kom inatt gör att man inte ser isen... Fick nöja mig med delmomenten sen började vi hacka is istället. Jag hackade och Mikki bar och så fortsatte de.  Nero hjälpte till ett tag men han tyckte de var bättre att äta all is istället för att gå fram och tillbaka! Mattan som Zo dekorerat sin ingång med hade frusit fast ordentligt och gav sig inte i första taget. Zosan gjorde inte saken lättare genom att sitta i den som protest på ommöbleringen. Hoppas att de ska rinna undan lite mer vatten nu, Mikkis gård är helt fri värre är det med de andra två! 

lägg märke till färgerna grisen fått! 
Resten av kvällen har spenderats i stan med en påse godis, bra film och trevligt sällskap! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar