söndag 27 februari 2011

trött!


Nästa på inköpslistan! Så fiina! (:
Gissa om jag känner mig slut...!

Fick bara sova till halv 8 i morse eftersom min kära farfar va tvungen att ringa, tydligen något om någon fågelholk. Låg kvar och försökte allt va jag kunde med att somna om, hopplöst! Gick upp vid halv 10 och ringde fina Tove och snackade massa trevligt. Vi har lite samma problem hon och jag, gillar verkligen den tjejen en underbar vän!
Tryckte i mig två ägg som frukost, va inte hungrig alls.. innan jag tog ut hundarna på en promenad. Runt sjön med intervall pass på sjön i snön! Zo är en snabb liten rackare men tappade humöret på henne när hon inte är snäll mot Mikki så hon fick gå i koppel de sista. Avslutade med lite lydnad med bus och Nero. Måste komma igång och filma, mest för mig egna skull då jag har mycket ensamträning.. Fria följet börat bli riktigt bra med Bus. Lite mer träning så ska de nog bli helt okey!
Nero traskar på fint. Ska nog gå att göra en BSL I i vår om vi har tid att träna. Mikki kommer vara prio ett sen han så vi hoppas på en vår med lagom av allt...

La mig och sov en timma innan jobbet för kände mig inte helt pigg. Sen va de bara att sitta i kassan och vara glad, gillar verkligen de jobbet. Sen att jag blir röd som en tomat men jämna mellanrum får jag leva med. Kunderna får sig ett gott skratt i alla fall ;)

2 kommentarer:

  1. Du är en helt underbar vän Matilda är så glad att du finns :-))

    SvaraRadera
  2. :D jobbigt om du inte tycket om mig ;)

    SvaraRadera