måndag 21 februari 2011

jobb!

min fiiina! 
Snart är det dags att bege sig bort mot Konsum och första passet där, en aning nervös men kul att de gett mig chansen i alla fall :) Eftersom jag bar fått den otroligt smickrande röda skjortan så ska jag ha jeans på mig som byxor... inget emot jeans men jeans + Matilda är verkligen ingen hitt! Va tvungen att dra fram vågen när jag lyckats trycka i mig själv i byxorna och de va verkligen inget lyckohopp när jag klev av den... Så nu är de bara att försöka ta tag i sig själv. Det är ju bal och allt möjligt i vår!
Så tänker avsluta mina dagar i den övre tjockisdelen så snart som möjligt ;)

Fick mitt nya schema idag och jag ska väl egentligen inte klaga men...! Har en lektion på måndagar 09.35- 10-45 och hål på två timmar på tisdagar. Hål onsdag.. ledig torsdag och en lektion på fredag 09.50- 11.00 de känns så sjukt ovärt och oplanerat! Men de är bara bita ihop och masa sig dit.

Veckan som kommer nu blir fullproppad till tusen! Konsum idag och i morgon, Göteborg på onsdag med skolan 07.35- 22-15 och kanske på torsdag med men då på Göteborg horse show tillsammans med linnea och på fredag är de konsum igen och likaså på lördag... hinner nog sova lite på söndag innan Mikki kommer ha ihjäl mig för att hon inte fått göra något! Ja nu kan ju gissa att man är liiite stressad :s

Nehe dags att börja göra sig klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar