torsdag 10 februari 2011

nervös

Börjar bli lite nervös nu men man kan inget annat än att vara sig själv och faller inte de dem i smaken så är de väl så. Men vore kul om dom gjorde, både för erfarenheten och för ekonomin.
Saknar min fina Zo 
Har skottat bort snön som kom inatt, typ 15 cm kramsnö. Tungt som attan man bra träning. Lilla Champrinsen har fått vara med och han avgudar Mikki, hon är rätt förtjust i honom med. Någon som vill jaga henne lite ;) Så nu är gångarna gåbara och bilarna går att köra ut. Lillkillen tycker de va skitkul med all snö som flög överallt och Mikki låg och pysslade med sin pinne som vanligt. Vi dog allihop framför disneychannel när vi kom in, vet inte vem som snarkade högst av oss. Så sjukt mysigt! En hund som sover på bröstet och en som ligger ihop rullad vid benen.

Nu blir de Mullsjö en sväng sen tillbaka och då är de matning av hundar + rastning innan jag tänker krypa upp i soffan och mysa igen. Mikki har redan börjat, hon ligger som en boll i sin  rosa bia ovanpå sin rosa fäll med huvudet i min rosa foppatoffla, mammas tjej!

De är visst medlemsmöte på lördag som jag totalt glömt bort, men är ju ledig så de ordnar vi. Sen kommer min fina Emilly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar