onsdag 9 februari 2011

in love!

Trött, mätt, glad och äcklig! Så enkelt är de att sammanfatta mig just nu.

Vaknade vid sju i morse, tänkt att jag skulle vakna åtta med så blev de inte. Upp och rasta hundarna, Mikki fick en promenad på en timma. Uppskattat! Begav mig till skolan och skrev ett hemskt matteprov. Känns inte alls bra med tanke på gårdagen! plockade upp fina Tove på vägen hem, bus med valpar, småprat och te. En underbar eftermiddag!  Så valparna är bra trötta nu, är totalt nerkärad i en lite kille som bara vill upp i mitt knä hela tiden! Han fick äran att följa med in och klippa klorna och myyyysa massor. Killen valde självklart den rosa foppatofflan som leksak -fiiina killen!

Visst kan man inget annat än att gilla honom! 

Mikki och jag har jobbat på våra midjemått ikväll då vi firade att vi har sportlov nu med morötter och dipp + lite chips framför MTV. Så nu är det bara kvällsrastning kvar innan jag ska krypa under täcket med lite tidningar och laddar inför i morgon! (: Ska försöka visa mig från min bästa sida!

over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar