torsdag 17 februari 2011

Smärta!

Blodig och svettig. Följer verkligen talesättet "blod, svett och tårar"....

Ett av de två kort som fick föja med hem i tisdags! (:
Emilly och jag gjorde ett försök att åka plukaefter en Mikki och en Aragon! De gick la sådär... nog för att de drog men ena gången tappade Emilly hundarna och andra gången gick de för fort. Hade velat se kapningen de gjorde på mig som resulterade i mitt blodiga och ömma knäveck! de bränner riktigt fint nu kan jag lova och jag är väl medveten om att jag har en kropp! Hade lätt kunnat ta hem priset i AFV... Kul var det i alla fall och Mikki va grym de sista passet ihop med Jack!

Så nu har jag en riktigt trött hund eftersom hon både fåt köra ett dragpass och innan dess ett lydnadspass. Min tjej! Konan fick sig en repetition och de behövdes, hon hade inte riktgit full fokus men den kom eftersom. Ett försök på inkallande med ställande gjordes med och med lite sanpapper i kanterna så ska nog de funka också. Träningens höjdpunkt va nog ändå fjärren som börjar sitta, vi har iof en del mertar att backa med skit samma hon har börjat fatta :D får trixa mer när vi kommer hem!

Nu blir de soffan en stund sen får vi se om min syster dyker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar