lördag 22 september 2012

Då har man varit där för myckte!

Börjar med att gratta Petra som tillsammans med Wii idag genomförde en fina IPO I med poängen spår 97- lydnad 95 och skydd 80 av 100 möjliga. Alltid kul att titta när de går bra för träningskompisarna!

Mina djur fick inte en så hård dag. Först kika på tävling där Rappi fick komma ut i pausen och köra lite lydnad bland allt folk. Sen åkte jag mot Jönköping för att leta vinterjacka till hundträningen... gick inte så bra men vi hittade som vanligt en hel del annat.

Rappi kolla så ALLT hon plockat med kommer med hem...

Svängde förbi djurmagazinet och de känns som man varit där lite för mycket när man ser Rappis frekvens på svansen när hon inser att vi ska gå in... Bortskämda hund! Zo tycker iof också de är roligt men kan i alla fall hålla sig i skinnet!
Väl inne i butiken tog Rappi sikte på vår favorit där inne. Massa mys och prat och de verkar som om jag och tjejerna ska få en sponsor! SPÄNNANDE! :) 

Med oss hem idag hade vi:
Pall- 2st mattor - ben - fleece filt - halsband - kam - borste - bajspåsar - nya karbinhakar - doftbox
OCH bäst av allt! en liten ficklampa! 





Visst är den söt!!










Hemma igen blev de lite klossträning för att få igång lillfians baksel. Zo slapp lydnaden och hjälpte mig istället med att fixa med de nya mattorna i hundhusen. Min fina hjälpreda!

I morgon rullar jag återigen mot Göteborg för sista veckan av utbildningen!

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket nya grejjer..o dom rätta färgerna med.. ha ha!! Ha det bäst och kram

    SvaraRadera
  2. Men du, shopoholicen :D Kommer du på SM och tittar? :)

    SvaraRadera