söndag 23 september 2012

Välta mobilen...

Idag har lilla sessan fått testa på vittringen. Storasyrran är i en hormonsvacka efter löpet och är allmänt nere så hon fick bara mys med mamma idag.

Började med henne leta efter min pinne på "leta" innan jag la in lite fler pinnar. Denna lilla dam får tyvärr stå ut med att jag tror hon är en SUPERHUND och klarar allt på en gång. De tre första filmningarna får hon fram och välter mobilen innan hon hämtar pinnen. Sen ville hon gärna ta tillfället i akt att kolla lite på världen bakom pallen där mobilen stod.... men pinnen kom in. Flera gånger. Rätt pinne dessutom.

Youtube och jag samarbeter inte just nu så klicka HÄR så kommer ni till filmen!


Älskade hund säger jag bara. Min fina lilla lydnadshund!

3 kommentarer:

  1. hihi, jag har också en superhund som jag tror kan allting på en gång. ;-)

    SvaraRadera
  2. Mammas Gris!

    Men YT säger att du tagit bort filmen.... :(

    SvaraRadera