fredag 28 september 2012

Hemma igen!

Äntligen hemma! Klarade provet för VU1 med marginal och är galet nöjd med mig själv. Att sen komma hem och mötas av en långpäls som kramas är ju det bästa. Mammas älskade bustroll!!

08.00 idag var jag och hämtade ut de sista inför jobbet och fick även schemat förklarat för mig. ÄNTLIGEN ett heltidsjobb!! På väg hem tog ja svängen förbi Charlies och deras rea vilket resulterade i ett par nya ridbyxor, svinsköna! Blev även en sväng förbi Hööks, reflexkoppel och en koppelförlängare i reflex [Rappi vill vara som sin idol i stockholm],  ben från djurmagazinet, borstar från Rilo [Rosa detaljer!!] och hundmat från granngården... en dyr vända men sessorna ska ju känna att jag saknat dom ;)  Rappi som fick följa med in tre av fem butiker

Hemma igen åkte fluffet in i duschen och renare hund har jag haft... men nu luktar hon gott och har dessutom fått inviga sina nya borstar! Hon hade lyckats fylla på förrådet av tovor ordentligt.. den som sa att långår inte kräver pälsvård har inte träffat henne!

Hann med lite trixträning efteråt för att testa de nyinköpta godiset och nog gick de hem alltid. Tror de blir en omgång till ikväll!




4 kommentarer: