lördag 29 september 2012

Hon är SUR riktigt SUR!

I don't know where to start. Jag har en STARK känsla av att mamma kommer komma hit ikväll och skriva massa skit om mig. Var därför tvungen att ringa Sammy och fråga om expert tips om hur man får tillgång till datorn [tror han snott tipsen till Tila men de sa jag inte till honom eftersom han verkar ha de jobbigt hemma då hans syster sätter dit honom hela tiden] så ni inte ska dra förhastade slutsatser om mig.. och nog funkade tipsen alltid! 

Nu är de så att mamma har varit på utflykt i två veckor på något hon kallar för utbildning och hon har haft mage att bo på hotell utan mig. Kan ni förstå det?! På detta så slängde hon in mig i duschen de första hon gjorde när hon kom hem, hon gillade inte min välkomsparfym.. Jag som jobbat på den länge! 

Visst jag fick lite fina saker av henne men ändå. Ett bad var väll att ta i tycker jag. Zo och Heffa slapp som vanligt. Diskriminering av hårlag?! Så långt var väll de hela okey och jag fick massa snälla ord igår när jag torkat och stått ut med att bli borstad [enbart för att jag fått ROSA borstar] men SEN kom de värsta! 

Jag har länge haft planer för min hundgård. Har bland annat planerat ett takfönster på min ingång och eftersom man varit lite uttråkad så påbörjade jag de projektet igår när mamma var iväg. Såhär i efterhand så skulle jag nog anlitat Piva som har lite mer erfarenhet av sånt här för jag blev helt besatt och kunde inte sluta... Något som mamma inte blev helt förtjust i! 



"Droppen" som mamma kallar de var visst när jag i morse försökte väcka henne men hon bara struntade i mig [Nyss var jag ju hennes allt lixom..] så jag försökte med 
"BAJS PANIK" - funkade inte
"JAG MÅR ILLA" - Funkade inte 
"Om du inte går upp tar jag ditt täcke" - funkade inte
"Jag SVÄLTER" - inte en reaktion

Tillslut fick jag nog och gjorde något som tydligen var väldigt dumt. Jag gav henne ett kärleksnyp i underarmen. Men ni skulle sett farten de blev på henne! Tyvärr var hon inte så glad.. Men ut kom jag! [har dock en känsla av att jag kommer få indragen träning idag eller få göra något jobbigt...] 

så nu är hon sur på mig och säger att jag är en skithund. Lite hårda ord om ni frågar mig men som sagt nu vet ni vad som VERKLIGEN hände så tro inte på mamma om hon skriver att jag med flit tagit sönder hundgården och bitit henne! 



2 kommentarer: