onsdag 12 september 2012

det blev inte så!

Hade tänkte att jag bara skulle spåra idag. Blev inte så. Fick nämligen en timma över när jag väntade på Tove och vår Bodypump [som förövrigt blev en bodybalance] och jag hade dessutom lite köttbullar som behövde bli uppätna.


Så två korta pass med Rappi. De första var ett rent positionspass med lite "hit", "fot" ordförståelse bara för att se om hon verkligen vet vad hon ska göra.
Pass två blev apportering och de på nivå 1. Har ju en bebis som precis upptäckt jaktlusen och hon har inte riktigt koll på den än ;')

Zo fick två pass hon med. Fotgående i pass ett och hon går verkligen fint när hon väl går. Bara jag som ska försöka känna i benen när vi har rätt tempo. Alltså ingen passgång. Sen ska jag försöka övertala henne att de ÄR viktigt för mig att man sitter korrekt osv vilket hon envisas med att inte tycka...
Pass två blev apportering även för henne och där har hon tagit fina steg framåt sen sist. Sånt gillar vi!

Även prins Heffa fick ett pass han med. LIIIITE frustrerande att han är hunden med KLOCKREN position och positionssökande. Han har även äckligt fin teknik i fjärren... Varför lille vän var du tvungen att hata lydnad för. VARFÖR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar