fredag 14 september 2012

Grönt kort. Done!

 Idag har vi inte gjort många knop. Vaknade med en huvudvärk from hell... på det en öm axel. Så jag tog mig en sovmorgon tillsammans med Zo. Så skönt och hon är ju så otroligt mysig att ha i sängen!
 Det till skillnad från Rappi som ville upp vid sex och när jag informerade henne om att de inte fanns en chans att jag skulle gå upp så åkte täcket och efter de fick jag ett märgben droppat i huvudet. Hon åkte ut i hundgården..!

Lillskiten fick dock ett kort lydnadspass innan jag intog ryggläge i soffan. Efter lunch satte jag mig i bilen för att åka och handla lite saker till kommande vecka. Tog svängen förbi Ica och hämtade ut min nya dator. ÄNTLIGEN! 
Svängde även förbi Nydala för att lämna en kamera. Där fastnade jag dock i en av boxarna kramandes på goa Fendi. En så otroligt go häst som lägger mulen i nacken när man kramar honom...





Under kvällen har jag skrivit provet för Grönt kort och blivit godkänd så nu är det klart! Fett! 
I morgon blir de jobb 10-15 sen packa och om jag hinner får tjejerna var sitt pass lydnad! 

NU film! 

2 kommentarer:

  1. Grönt kort? Är det golf du menar? Eller det är förmodligen något annat antar jag. ;)

    SvaraRadera