torsdag 13 september 2012

Planen sket sig

Gårdagens bodybalance pass har verkligen satt sig i benen. Sjuk träningsvärk. En träningsvärk jag fick slåss med på cykelturen i morse, sjukt tungt med tanke på att man höll på att tuppa av pga den pinsamt dåliga konditionen...
 
 
Åkte till Cia vid lunch för att träna lite spår. När jag väl kom så stod godingen med maten klar, inte alla som blir bjudna på lunch innan träning!! Lagom till spårtrampandet skulle börja anslöt även Jessica med Omara.
 
Idag var planen att göra lillfian trött så la ett riktigt långt spår med två vinklar och två apporter. Planen sket sig. Hon blev inte trött.... hon trampande på i sin lilla värd och jag gick bakom och njöt. Nu är det dock färdigspårat för ett tag [så nu slipper ni läsa om det ;) ]. På söndag lämnar jag mina tjejer hemma för att åka på utbildning vilket kommer ge dom en välförtjänt vila!
 
Någon som däremot inte kommer få vila är deras matte. Nu funkar inte dåliga ursäkter längre. Jag har lagt på mig och det ska bort och det är bara att börja röra på sig som kommer hjälpa! Så vi får börja ändra vanorna i vardagen. Så passade på att ladda förråden inför veckan!
 

1 kommentar:

  1. Ja hon är inte dålig lilla rappi.. O inte du heller precis:) tack för idag:))))

    SvaraRadera