söndag 16 september 2012

tråkroligt projekt!

Vill börja med att tacka för de gulliga kommentarerna på filmen! Det är sån typ av uppmuntran som gör att man vill fortsätta och förbättra :) Det syns dock väldigt tydligt vilken hund jag lagt tid och och vem av dom jag inte varit helhjärtad i träningen med. 

Hade imorse planer på att spåra med Rappi och jag åkte och la ett riktigt roligt spår men när jag sen ska hämta hunden så har farfar tagit allihop och åkte för att "visa upp vad "han" lär hundarna" för massa folk på nån typ av vandring... Sög! 

Dom som känner mig vet att jag allt som oftast har på tok för mycket energi i kroppen och när jag ställt in mig på att göra något så kan jag inte bara skita i de och göra ingenting. Så jag gav mig på att högtryckstvätta hundgårdarna. Ett sånt där tråkroligt projekt. Det känns tråkigt innan man börjar men när man inser hur fint de blir ändrar man inställning :) 


Precis börjat...

mitt uppe i skiten... 

KLAR!!!

Hade passat på att åka och köpa fler mattor till kärran. Väl i affären visade de sig att dom även hade limegrönt vilket är vår sekundära färg. Va passar bättre än att ha halva kärran i grönt och andra halvan i rosa?! 


Nu jobb till 19 sen tar jag min väska och åker till Göteborg!

1 kommentar: