lördag 12 januari 2013

Kluven

Igår fyllde tjejen vars fingrar skriver här på bloggen 21. Låter sjukt gammalt om ni frågar mig men jag är ju inte på övre döhalvan än på ett tag, haha! Tyvärr mådde jag inte bra alls efter jobbet så jobbade och sov bort största delen av dagen.. värdelöst!

Till något helt annat så närmar sig Rappis debuttävling med stormsteg och jag är super kluven i hur jag ska lägga upp träningen. Jobbar dagarna innan så tiden är knapp och det är mycket som ska tänkas på.


Hon har fått vila sen passet i kyrkekvarn. Allt stämde då och eftersom jag har en tendens att skena iväg i ren eufori så har jag lagt tid på lilleman och låtit henne stå och ha tråkigt MEN nu är frågan hur jag ska göra fram till tävlingen. Börjar jobba på tisdag och jobbar fram till tävlingen.
Har bokat hallen på måndag så då kommer vi köra igenom momenten men är lite kluven i om jag ska ta ett kort pass i morgon och sen ett på onsdag eller om jag bara ska köra i morgon och på måndag för att sen låta henne vila... Känns som om träningen på måndag får avgöra saken eller har ni några tips?

Råkade även anmäla henne till en till tävling plus en utställning igår, mycket skoj ska hinnas med :)

2 kommentarer:

  1. Grattis! Välkommen till ålderdomen ;)

    SvaraRadera
  2. Bra ide att låta måndagen avgöra :) Hoppa över det du vet att ni kan.. och ta bara nååågot av det som kanske behövs slipas på.. Och glöm inte att ni har ju kul..Det är ni bra på :) Säg till om du vill ha hjälp, kan hända att jag är ledig på måndag ..

    SvaraRadera