tisdag 8 januari 2013

Skitgöra

Två hundgårdar skurade från golv till tak [inte en dag förtidigt], Rappis var hemsk.. Fick hjälp av Alicia och jag tror inte hon är speciellt sugen på en schäfer efter idag ;) 

Har även badat lilleman & Rapp rapp. Lilleman var mycket missnöjd tills han blev inbäddad i handdukar. Rappi såg lika döende ut som vanligt men hon har lärt sig att de går fortast om man står still. Hon var mentalt skitig... tre omgångar schampo innan hon var ren. Tötider och löp är inte de bästa för henne och odören som kom när jag blötte ner henne var hemsk. Men nu luktar hon så gott så!

_



At torka henne blir ett städprojekt i sig.. hår fastnar ÖVERALLT och ja de blir allmänt skitigt. 
Zo som börjat fälla slapp duschen då jag vill att lite mer päls ska låssna innan jag tar mig an henne. 





Nu väntar vi på Youtube och Rappis film från igår....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar