fredag 11 november 2011

onödigt inlägg..

Det är verkligen skönt att komma upp lite tidigare på dagarna. Speciellt en dag som denna då det är rätt mycket som ska tryckas in... Har däremot lite smått ångest över morgondagen då jag ska upp på tok för tidigt för att hinna till Hok och börja traska spår, blir att lägga sig tidigt ikväll!

Har gått och hämtat lillebrors bil och påbörjat städningen av alla ytor som är "mina" i huset.. Fattar inte vart alla saker kommer ifrån?! Det sköna med att städa är att man hinner tänka väldigt mycket så nu har jag en bra plan för hur jag ska lägga upp lillemans spår i eftermiddag. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt! om Zo får såra eller inte har jag inte bestämt än de beror på vad damen har för attityd, är hon tjurig så är de lika bra vi struntar i det istället för att hamna i onödiga konflikter!

Dags att höja volymen på musiken igen och fortsätta sjunga under tiden huset blir liiite renare :) känner att detta kommer bli en grymt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar