fredag 4 november 2011

trampa spår..

Fick äntligen träffa mina pälsbollar idag efter jobbet, känns som en evighet sen sist!
Lilla Heffa va så sjuktligt söt när han försökte kontrollera sin svajande kropp för att få komma ut ur hundgården. Fick mig en ordentlig omgång kärlek sen, hade slem överallt och en klump sittandes i min knä nöjt knorrande. Mammas lilla klump!
Zo är ju lite mer försiktig och hämtar istället femtioelva tusen saker och lägger dom framför mig i väntan på sin tur.
Lilla klumpen min! bara 8 veckor... 

Så mycket träning blev de inte så klockan var rätt mycket och jag var tröttare än tröttast! Heffa fick göra en genomgång av klockan och idag baklänges. Han börjar få kontroll på bakdelen så han kan flytta med den. Nu ska vi bara få honom att fatta att de går att backa också... kommer bli intressant! MEN först sova för i morgon ska det kollas marker inför proven på Hok nästa helg och det ska även provläggas en hel del långspår så fötterna lär vara möra i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar