tisdag 29 november 2011

ta till kökskniven?

Har ägnat halva morgonen åt att fundera på om det skulle vara värt att skära ut lungorna med en kökskniv för att slippa den brinnande känslan hela tiden [hostar så de känns som om lungorna håller på att brinna upp..]. Risken för blodförlust är dock lite för hög så fegar ur på det! För att göra livet lite roligare gick jag in och kikade på resultatet för högskoleprovet men det gjorde bara att jag tappad tron på mig själv lite till. Toppen! 

För att inte bli helt tokig satte jag mig och SYDDE en nya gigantisk kudde åt lilleman då hans gamla var mer än äcklig! Så snart upp och visa den för honom innan vi åker för att möta upp ett gäng för att spåra. Tillåter vädret ska jag åka och köra agility med lilla Zo efteråt. Den lilla filuren visade sig på sin bästa sida när vi kom hem igår samtidigt som hon protesterade lite över att hon fått vara hemma. 


2 kommentarer:

  1. Den ser GRYMT skön ut. Kanske något att satsa på, nu när valparna tagit vid där Tila började. Dvs biabäddens hörn ;)

    SvaraRadera
  2. Provlåg den och hade helt klart kunnat tänka mig att ligga kvar ;) Den är ju lite ö´lättare att reparera än en bia ;)

    SvaraRadera