torsdag 17 november 2011

uppför..

Just nu trampar jag i en ordentlig uppförsbacke. Inget går riktigt som jag vill och mörkret och de råa vädret utomhus gör inte saken mycket bättre. Träningen av mig ger inte de resultat jag vill och de börjar bli svårt att bita ihop och fortsätta, jag är inte där i livet jag vill osv.. Heffa är väll egentligt det enda som håller mig från att sluta kämpa. Han gör ju framsteg hela tiden och är alltid lika positiv! :) Men snart är det Stora Stockholm [har inte bestämt hur jag ska åka dit..] sen jul. nyår och efter det lämnar jag landet för ett tag!


Hade stora planer för idag men det blev inte så mycket av dom mer än att gå på AF möte, jobba och en sväng till sportlife. I morgon kommer det bara bli jobb då jag ska jobba 10.00-22.15 vilket känns lagom motiverande en fredag men sen kommer det en lördag som jag har stora förväntningar på!
Spårträning för djuren sen middag med tjejerna för att sen avsluta dagen med bio och inte vilken bio som helst heller utan Breaking dawn! Sjukt taggad. Finns ju en hel del snygga muskler att kolla på ;)

Förövrigt så har suget efter en tatuering blivit enormt. Kan bero på min kära extrasysters nya utsmyckning som blev helt sinnessjukt snygg.. Så tänker ägna de sista minuterna i vaket tillstånd till att skissa på min dröm.

3 kommentarer:

  1. Men din knäppa extrasyrra är en sucker för lite smärta, när man njuter och skrattar av att bli gaddad så är det fel i huvudet på en... på RIKTIGT! ;)

    SvaraRadera
  2. Normalt skulle jag kanske inte välja att kalla det iaf ;-)
    Men jag smiter ju från sjukhus med kanyler kvar i händerna ;-)

    SvaraRadera
  3. Ett litet tips är att ta en paus i träningen när man känner sådär. Det tar några dagar men helt plötsligt så längtar man tillbaka till att plåga sig själv. Och personligen tycker jag att resultat känns och syns bättre efter att man pausat.
    Lycka till!!
    //C

    SvaraRadera