onsdag 7 mars 2012

199 poäng som avslut

Har fortfarande ingen ordentlig styrning på mina ben efter min idiotiska idé om backträning 07.00 en onsdagsmorgon i en gammal slalombacke... Hade bestämt mig för att springa 6 gånger upp och ner och de blev det även om jag ångrade mig efter andra vändan så de två sista var de väll inget direkt tempo i. Läskig känsla när man på vägen ner ska bromsa men känner att de inte finns ork till de och men snubblar framåt istället, de sköna är att jag gjort min träning för idag ;)

Igår trillade jag in på en hundsida om en söt liten aussietik. Denna lilla dam har sjuke meriter och tog sitt LP I med poängen 195, 196,5 och när LP:t plockades skrapade dom ihop hela 199 poäng. Hur grymt är inte det? Efter den läsningen kände jag mig grymt motiverad för lydnad. Blir att sitta och kolla i tävlingskalendern framöver och se va vi kan hitta på för roligt. Fick hämta ut ett roligt paket idag med som gjorde att motivationen steg ytterligare. AWESOME! [en aning överdriven men ska de va så ska de ;) ]







Snart dags att lasta in djuren i kärran och rulla mot spårmarkerna! Vet en liten tönthund vid namn Heffa som är riktigt sugen på att gå ut och snorkla lite gräs och däremellan tugga lite mat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar