tisdag 27 mars 2012

Tydlig korrigering!



PowerWalk på lite över 5km i det fina vädret fick starta min dag. Det är verkligen uppiggande och energigivande. Fick hoppa in på konsum vid 11 blev bara en timma & med sol utomhus blev de att skynda sig för att hämta hundarna. För er som kollat FB vet ni att Rappi smet in i bilen när jag släppt ut henne ur hundgården eftersom bagageluckan var stäng.



Återigen blev Mullsjö Bk platsen för träning [ska bli medlem där nu] och Zo var riktigt fin. Väldigt fin! Haffade en kille som hade en hane och bad honom gå omkring Zo när jag lade plats [min dominanta bitch vill ju gärna bråka lite om någon visar tendens till dominans..] så jag fick en chans att korrigera henne. Ganska snabbt gjorde hanen en tendens till svanshöjning och min lilla dam exploderande.
P E R F E K T! en tydligare korrigering kunde det ju inte bli och hon tog den fint.

Hann även med att lämna in mina Euro Joe byxor för lagning och simma hundarna en snabbis innan det var dags att återigen åka mot jobb.


I morgon blir det en "ta hand om mig" dag. Ska fixa naglarna vid 11 och efter det tänker jag ta en lång lång lång promenad med min strjärna och bara njuta av våren! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar