onsdag 28 mars 2012

Mr. Otur

Att starta dagen med en PW har gett mersmak och idag blev det en lång sådan, närmare bestämt 11km på pricken! Jag var helt slut då jag och Zo haft ett temp på mellan 8.32 minuter och 9.04 och de med helska backar mellan varven.
Min lilla schäfer-retriver fick ta sig en simtur när vi vad en bit hemifrån och vi stannat klockan. Hon blir som en trotsig femåring när hon ser vatten och jag får inte släppa henne för långt för då hoppas hon i...
Mr. otur som alltid hänger över min axel såg till att jag trampade ordentligt snett då jag skulle göra ett litet hopp precis innan vi var hemma och högerfoten är numera enorm..






sen var det dags att unna mig själv fina naglar och om jag är nöjd! Fint vårrosa & Matilda är nu mycket glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar