söndag 11 mars 2012

Vurpa ut i diket

Vaknade upp i morse till underbart väder, dock nån timma senare än planerat... och bestämde mig för att jag skulle tvätta bilen. Helt sjukt vad en bil kan bli smutsig! Blev klar snabbare än jag räknat med så bestämde mig för att åka på äventyr med Zo. Min lillebror har ju nämligen en värstingcykel som tar sig fram lite överallt och den tyckte jag att jag och Zo skulle prova!

Packade in damen och hängde på cykeln, elljuspåren nästa! Var inte helt säker på hur Zo skulle reagera på att ha en cykel bakom sig men hon tyckte bara de var skoj [något som går snabbare och är lättare än mig ;) ]. 3kilometer in i det hela kom en riktigt snäv kurva och den var ren blankis... Japp Matilda och cykeln gjorde en supervurpa ut i diket! Ville inte känna efter om jag slagit mig ordentligt så hoppade snabbt upp igen och fortsatte. Väl i mål så gjorde benen och speciellt knäna grymt ont [dom är uppskrapade båda två] men roligt var det och hela turen slutade på 7km! Var även lerig från topp till tå... ett par glasögon hade varit bra att ha!

Det kommer definitivt bli en repris på detta men förhoppningsvis utan vurpa!
På filmen har vi ca 600 meter kvar och har precis kommit upp från en backe.. jag är helt slut vilket hörs ;) haha! Tycker att kombinationen neongrön sele och illrosa lina var riktigt snyggt faktiskt!




är all annat än nöjd med hennes muskler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar