måndag 15 oktober 2012

Aldrig utan dig

Har fortfarande inte riktigt smält helgen. Kan tyckas töntigt då det bara var en utställning MEN känslan under dagen och glädjen i min hund som gjorde ett KANON JOBB i ringen är det som sitter i.
Känslan när handlern släpper kopplet och min prinsessa springer de snabbaste hon kan, hoppar upp i famnen och ger mig en blöt puss är obeskrivlig. Hon gör mig så stolt.

Aldrig utan dig!! 

I veckan som kommer jobbar jag 6 av 7 nätter och den dagen jag skulle varit ledig har jag ett obligatoriskt möte... så vi får se vad vi hinner med i hundträningen. Finns tiden ska vi lägga lite energi på att få till ett ordentligt och mer stabilt fritt följ. Vet att iaf Zo är laddad till max. Körde lite igår på parkeringen och de var en tickande bomb som studsade bredvid mig.
Rappi fick köra lite platsliggning mitt bland alla galna hundar och ägare. Inga konstigheter. Hon börjar bli trygg.

Hoppas era veckor blir mer spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar