söndag 21 oktober 2012

en skiss på 2013

Hade stora planer för dagen idag tills jag vaknade och kände hur trött kroppen var så planerna blev ändrade till soffan och film. ganska skönt faktiskt. 


Igår tog jag på mig regnkläderna och drillade samtliga hundar i lite slalom. Två pinnar och "leta ingången" ganska roligt faktiskt trots att jag blev genomblöt. Heffa var nog den som var gladast, å handa sidan ägnade han 90% av tiden han var ute åt att hoppa på mig, bli kliad, springa runt och nån sekund då och då ägna sig åt slalomen :') Han har sina dagar han med. 

Efter besöket på SBK tävling har jag funderat lite på vad jag ska hitta på med damerna under 2013. Eller i alla fall vad vi ska börja att lägga fokuset på. 

Zo 

 BH-prov
 ♡ IPO I 
♡ Korning [vi har mentaldelen kvar]
♡ LP1  [ett 1a pris kvar]
♡ RLD N [ett godkänt resultat kvar]

Rapunzel 

♡ LP1
♡ Appell spår 
♡ Utställning 
♡ BH-prov



3 kommentarer:

  1. Det låter som kul planer! Vi ska satsa på viltspåret och rallylydnad under våren hade vi tänkt, appellen och lydnadsklass två till hösten=)

    SvaraRadera