fredag 5 oktober 2012

HON GJORDE DET!

Hon GJORDE det! Hon tog sig över kilometergränsen! Gahhh jag älskar verkligen min fina lockrumpa!!!


Såhär långt vet jag två som klurat ut vad min lilla sessa gjort och för er andra så ska jag förklara. Min lilla dammsugare har spårat sig igenom 1 km spår och de på "IPO vis". Hade bestämt mig för att verkligen utmana henne idag och en utmaning fick hon.

Tre underlagsskiften, en båge,  4 apporter, en spetsvinkel och tre övergångar/förledningar. Och hon spårade sååå fint. Guldkornet i spåret var arbetet i spetsvinkeln!

Nu tänker jag sätta mig och åka mot jobbet med ett stort leende på läpparna och önskar er alla en underbar helg!!!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det gick så bra, fina fina hund! Önskar dig och hundarna en trevlig helg också! :-) /Katja

    SvaraRadera