fredag 12 oktober 2012

gubben på 80 gav min hund en "titel"

Jag är verkligen lyckligt lottad som har min farfar. Igår när jag berättade att jag inte skulle cykla med Zo för att jag inte skulle orka resten av helgen så svarade han "Men jag kan göra det". Tyvärr blev de en miss i kommunikationen så han trodde det var på lördag och inte idag men allt löste sig så han och Zo har idag genomfört ett GODKÄNT UHP! Där domaren dessutom ringer upp bara för att säga att jag har en kanonfin hund. Like I didn't know ;)



Tänk gubben fyller 80ÅR i november. Där snackar vi krutgubbe, så sent som i förrgår var han 15meter upp i en björk och klättrade för att kapa lite grenar. Tuff är han riktigt tuff!


4 kommentarer:

  1. Ha ha! Han är piggare en jag:) härligt o grattis till er för titeln! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag bara måste fråga för blev så nyfiken, men var är UHP? :P Gissar på Uthållighetsprov eller något? :P Strongt gjort av din farfar iaf ;) Och kul att domaren ringde! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis. Man cyklar två mil med en domare :) Ja de var riktigt roligt!

      Radera