torsdag 4 oktober 2012

Hoppat runt!

Idag har mina fina fått göra NADA! Tyckte dom behövde vila och jag behövde tid för att lägga upp en plan för träningen framöver. 
Vad ska vi lägga energi på och varför? 
Alltid nyttigt och ta en paus och analysera sin egen träning. Så har hoppat runt bland hundbloggar och klipp på youtube för att samla inspiration och tips.


Tog en sväng in till staden föra att fika med Alicia och passade på att gå lite på stan. Blev lite roligt som fick följa med hem. Bland annat: 

ENORM klocka till matte! 
Balsamspray till min lortgris! 
Världens snyggaste ficklampa! 
Stegräknare till spår och jobbet. 



I morgon tänkte jag lägga spår åt en lilla skiten. Zo ska nog få köra lite sök och eventuellt lite lydnad. Beror lite på hur pigg jag är och vad som hinns med innan jobbet. Så för lite underhållning så slänger jag upp två korta filmer på min lilla idiot ;) 



5 kommentarer:

  1. Skönt att ha en slappardag! Du påminde mig om att jag skulle behöva köpa en ny stegräknare.

    SvaraRadera
  2. Det där lät väll smart, vilodag och träningsplanering! Tror att jag kanske ska ha detsamma idag =)

    SvaraRadera