tisdag 2 oktober 2012

En naken man!

Precis vaknat efter mitt första pass i uniform. Konstaterat att jag har ett sjukt bra kontor. Fick en rolig natt där en naken man blev mitt första uppdrag, måste medge att jag faktiskt tycker att jag är en rätt häftig tjej. Visst får man tycka de om sig själv?

Filmen från lydnaden i söndags har laddats klart så slänger upp den. Kan inte lägga till musik för då blir den inte godkänd för mobiler... vet någon hur man kan komma runt de?


tur en av dom ser normal ut ;) 

Snart dags att masa sig upp ur sängen. Funderar på om jag ska köra lite lydnad innan jobbet. Imorgon har vi agilityträning vilket ska bli AWESOME!!! så lite lydnad hade varit roligt.

Gud vilket lamt inlägg


4 kommentarer:

  1. Jag lägger alltid till musik i mina klipp. Va bara extra noga med att tagga låt titel i klippet eller skriva i början av klippen vad det är för låt.
    I detta klipp har jag till och med döpt klippet till "swedish house maffia - greyhound" http://www.youtube.com/watch?v=p9UjpVt0DPM&feature=g-upl för att tydligt visa vems låten är.

    SvaraRadera
  2. Duktiga ni är! Vad är det du jobbar med? Väktare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga!
      Ja jag jobbar som väktare :)

      Radera