lördag 20 oktober 2012

jag gjorde det förbjuda

Jag gjorde det förbjudna. Jag gick in på SBK tävling & de finns ett gäng riktigt roliga tävlingar i närheten av oss i början av 2013! För båda brudarna.

Frågan är bara vad vi ska lägga fokuset på. Finns ju så otroligt många roliga grenar och ska jag börja tänka tävlingsmässigt i träningen så vill de till att jag passar mig för att vilja för mycket. Har ju en tendens till att vilja göra allt på en gång istället för att ta en sak i taget... så lägga lite energi på att rangordna vad jag vill. Vad är mitt mål, vad är viktigast osv.
Galet att man kan gå upp så mycket i varv och tappa kontakten med backen bara genom att kolla på tävlingar som kanske blir av. Sjukt.

Som en slags överslagshandling klickade jag in på olika hundtillbehörs sidor och jag vet inte om det gjorde kontakten med backen säkrare.. önskelistan är ju låååång och när man går in på "Nyheter" blir den inte mindre. Typiskt!

Veckan som gått har verkligen varit lugn för hundarna. Jag vet att de är bra för dom men jag själv börjar få abstinensproblem ;) Så idag ska vi hitta på något roligt de få timmar jag är ledig innan jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar