fredag 12 oktober 2012

Matte har INGEN känsla för mode!


Jag förstår inte hur matte skulle klara sig utan mig! Ja menar hon är ju virrigare än en yr höna. Som idag kommer hon upp för att packa min groomingväska [jag ska ju ut och skaffa lite fler beundrare i morgon] men tanten har ju INGEN ANING om vad hon ska packa ner. För att hon inte ska skämma ut sig för mycket rycker jag in och ser till så rätt saker kommer med. Det är ju trots allt JAG som ska ha dom i morgon. 



Fick prova något nytt spray som hon köpt som skulle hjälpa henne lösa upp mina doftgömmor i pälsen. Till min fasa verkar de funka. Matte var supernöjd, det var inte jag. Vart ska jag nu lägga allt fint jag hittar i skogen?!? Hon hade dessutom mage att kamma ut mina lockar som jag jobbat STENHÅRT för att få bakom öronen. Hon har verkligen INGEN känsla för mode. Hörde även att hon muttrade över att jag tappat päls. KLART jag har?!? de är ju det absolut hetaste modet just nu. Gud hon är verkligen hopplös! 


Förresten. Har ni hört talas om L´Dude? innan var Tila min stora favorit bland tassbloggarna men denna killen har slår ALLT. Så otroligt snygg och modig. Och vet ni vad? Idag kom det fram att jag skulle haft en blind date med honom i helgen men matte STÄLDE IN den för att hon ska jobba. Kan man bli elakare än henne?! Funderar på om jag ska bete mig som ett odjur i morgon så hon får ångra sig lite! 

Nu ska jag ut och springa lite bland löven! 

// Rappi the Princess! 

1 kommentar:

  1. Asså Rappi. Du kan typ bli min nya homegirl, om du vill alltså. Jag är typ ganska nice å så.

    //L´Dude

    SvaraRadera