torsdag 14 oktober 2010

Basic stuff

Då va biljetterna till Emilly och hem bokade. Ska bli så kul att va hos henne över lovet och jobba på hundpensionat under tiden gör ju inte saken sämre! De som skulle vara tråkigt är att jag inte kommer ha någon hund... Men får ligga och ladda batterierna och motivationen för träning en vecka så kommer de bli kanon när jag kommer hem =D

Damen jag ska lägga tid på efter lovet! 

Planerna för hundträningen idag är nog den simplaste hittills. Skallkondition och lite lösgörande av muskler, lite beroende på men känner att jag inte riktigt hinner göra något annat idag. Vet ju hur jag är, har jag börjat fila på ett moment så blir de gärna att minuterna rinner iväg.. Så de blir lite basic stuff men ack så viktigt! Skulle behöva ge odjuren ett bad med, men de är ett heldags projekt så de får vänta till helgen!  

Så ha en bra torsdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar