tisdag 12 oktober 2010

Orättvisa


Vissa saker i livet suger rent ut sagt. Som idag... nu är de bestämt att Gizmo ska flytta. Min älskade lilla prins, kommer sakna honom så sjukt mycket och jag hoppas verkligen att jag gör rätt. De är verkligen sådana här gånger man känner att livet är orättvist! Men som sagt tror detta är de bästa för oss båda, även om de innebär att vi går skilda vägar.

Spåren idag gick riktigt bra. Jag fick bekräftelse på att jag och Mikki har många konflikter i spåret men även att jag har större betydelse för henne och att hon är berörd av om jag är nöjd eller inte. Alltså uppnådde jag mina mål med spåret. Fick korrigera henne i en vinkel där jag ansåg att hon va för slarvig men allt annat fick vi ordning på, speciellt uppstarterna. Lilla Mikki bus!
Gizmo fick spåra hemma och de gick okey det med. Hade önskat lite mer förståelse över hur jag vill ha de men tycker ändå att de gick fint. Man kan knappast klaga på den nosen! Synd att jag inte får fortsätta utveckla honom...

Min Älskade Prins!







Ska ta en långpromenad i solen och fundera lite över framtiden....

5 kommentarer:

  1. Tråkigt... Men man måste vara rättvis mot hunden och sig själv... Vart ska han då?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Han ska till en tjej i Strömsholm. Jo man måste ju det men de är jobbigt att inse de och ta beslutet :(

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig det vet du...och det ofta! Kram

    SvaraRadera