tisdag 19 oktober 2010

Nästan bra!

Fina Etou! 

Höll på att få den perfekta dagen idag men självklart ska något komma och förstöra det. Denna gången var de min mobil som total kollapsade utan anledning.... Typiskt! Men hade en underbar dag innan dess. Fick rida ute på Nydala och känslan man får av att rida en häst som är i toppkondition och otroligt väl riden är helt grym. Man får inget gratis samtidigt som man kan koncentrera sig på sin ridning. Rös i hela kroppen av välbehag! Bara de att hästarna travar 45 min på uteritterna utan problem är galet, jag va helt slut! Så de blev en uteritt på "Ida" och trim av "Etou" i ridhuset. Hundarna har fått sina pass idag med så jag kan somna med riktigt gott samvete ikväll!

Har spenderat resten av dagen med att baka muffins, räkna matte och ha allmänt damp över min mobil.. I morgon är de en ny dag och då blir de lydnad med Mikki, inte många dagar kvar nu.. Sen plugg inför ett fysikprov! Sen ska en MEGA beställning av saker skickas iväg med!

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar