lördag 23 oktober 2010

Lager




Har varit en mysig dag idag trots regnet. Jag, mamma och Lukas bestämde oss i morse för att åka en sväng till lager 157. Passade mig prefekt för va inte alls motiverad för hundträning. Hittade ett svart Fleece set för 150kr, perfekt nu till hösten/vintern, en grtå t-shirt, ett par kängor och ett par salomonskor till vårsäsongen med hundarna. Så är mycket nöjd med fynden! Satt fint att avsluta de hela med pizza, vesuvio med beasås! 
Skönt med en lugn dag. Igår blev de ju inget Kicki och jag fick va hemma eftersom pappa inte ville att jag skulle ut med bilen på hala gator. Så städade rummet riktigt ordentligt, gick även lös på min och brorsans toalett. För att inte tala om all tvätt jag tvättade och tumlade. 





Slängde på mig regnkläder och stövlar och tog lilla Mikki Bus på en kvällspromenad i regnet när jag ätit. Zo såg sitt korta liv sväva förbi när ett grönt monster kom upp för backen med luva! Ganska gullig när man bröstar upp sig trots att modet inte räcker hela vägen, men husgaveln är en bra vän riktigt stabil! Mikki som inte är så van vid att ha täcke njöt av att slippa bli blöt eftersom jag satte på henne reflex/fleece täcket. Hon har en tendens till att sträcka sig när de är kallt och hon fått stå på dagen. Så täcket var lite för att hålla hennes muskler varma med.  Får se om jag ger mig ut på lite spårträning i morgon, det kliar lite i fingrarna! 


Nu ska jag skriva lite på min svenska som aldrig vill ta slut och sen sätta på en film, står mellan Wall street och Toy story 3... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar