torsdag 14 oktober 2010

Hyllning till pinnar

Saknar tiden på hästryggen....

Tog svängen förbi hundarna på väg hem från frisören -man vänjer sig aldrig vid att klippa sig.... och jag måste säga att jag älskar pinnar! Eller nästan, älskar pinnar som hunden valt att älska. Ni vet just DEN pinnen som man bara måste krångla sig ut i den snårigste busken för att hämta. Så bröt mot min plan idag och körde lydnad, ett kort men sååå givande pass. Fin kontakt, bra position och ett grymt tramp. Fick till sättande, läggande och ställande, plus en bättre ordförståelse, ett grymt pass med andra ord. Så nu vet jag vart vi börjar i morgon! (: -läste att Samson också fått till en del med hjälp av en pinne! 

Lilla Zozan fick ett snabbpass med, börjat med fotpositionen. Bättre sent än aldrig! Så nu tänker jag fortsätta min  härliga kväll med lite plugg... suger!

1 kommentar:

  1. Haha ja vi är bara glada att vi kan vara till någon nytta! ;)

    Kramar

    SvaraRadera