måndag 11 oktober 2010

Upp till bevis

Saknar hans stora fluffiga päls.... 

Har haft en riktigt seg dag idag, känns som om jag aldrig riktigt vaknat till ordentligt.
Hade psykologi lektion de första idag och jag ska vara ärlig, kommer inte ihåg ett skit från den. Sen en snabb kemi lektion där vi fick tillbaka provet från förra veckan som gick okey och sen var det dags för tåget hem. Satte på en film och tre minuter senare sov jag på golvet.... bra sätt att slösa bort två timmar av en fin dag med bra väder. Fick i alla fall lite matte gjort innan jag kilade iväg på INNEBANDY. Lilla Mullsjö är ju i högsta ligan men de blev tyvärr förlust men en rolig match att kolla på.

I morgon har jag min ledig dag och då ska de spåras. Har klurat lite på Mikki och tror jag har en idé som kan funka. Upp till bevis i morgon. Gizmo ska få traska ett rakt och jag hoppas att han och jag kan vara överens om hur man ska spåra för att ha en nöjd matte med sig tillbaka när man är klar. Sen får jag inte glömma att föra in träningen i dagboken..(:

Dags att dra täcket över huvudet och sova! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar