onsdag 6 oktober 2010

Kasst!

Orkade inte vända bilden..... Sessan i sitt täcke! (:

Har verkligen varit en blandad dag idag, lika mycket otur som tur... Gelet seg dag i skolan och MASSA nys och långa ord i biologin som man ska förstå. Hängde med ett tag men när samma typ av molekyl han heta sjutton olika saker börjar de röra ihop allt. Fick skynda mig hem för hade lite mycket att hinna med. Va hemma vid kvart i ett och innan två skulle jag ha gjort mat -blev pepparbiff med bulgur... skicka iväg min väst, posta ett brev, hämta ut ett paket, hänga på kärran och stuva in hundarna. Som sagt blev lite stressigt... Men jag hann! Fick även grymt härliga nyheter av Emilly, men de får ni veta mer om när de är klart!

Eftersom Mikki inte var så halt idag vågade jag mig ut på ett spår. Hyllning till "Back on Track" täckena....!!!
Bestämde mig för att lägga ett vanligt IPO 1 spår eftersom vi fortfarande har mycket att jobba ihop oss på. Förutom publiken i himlen, bestående av för många kanadagäss som släppte skitar lite FÖR nära så tycker jag de gick riktigt bra. Dock tar hon fortfarande inte korrigeringarna som jag vill men det ska jag jobba vidare på. Men i det stora hela är jag nöjd med vad vi utförde. Åkte sen vidare till Hok för lite träning med Gizmo, tråkigt att de bara va två till som kom.... Det som dok var mest irriterande var alla lastbilar som "råkar" glömma att stänga av helljuset... man blir ju totalt blind!

Nu ska jag slänga av mig mina kläder -mitt rosa underställ är grymt! sen trycka ner arslet i soffan och hoppas de rullar något roande på dumburken! Hoppas på en bättre dag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar